video

Omgaan met ontevreden klanten: Jouw rechten en plichten als ondernemer

8 min leestijd20 aug 2024

Zie jij als adviseur ondernemers worstelen met ontevreden klanten? Vraag je je af wat zijn rechten en plichten zijn in deze situaties? Onze ervaren jurist, Sjaak Drinkenburg, praat je in 15 minuten door de belangrijkste punten heen. Hij zal je waardevolle inzichten geven over hoe je ontevreden klanten kunt voorkomen en hoe jij tips kunt geven om met zo’n situatie om te gaan.

Bekijk hieronder de derde aflevering van DAS College Tour.


Ook interessant voor je

Welke stappen volg je als een medewerker niet functioneert?
17 dec 20248 min leestijd

Welke stappen volg je als een medewerker niet functioneert?

In deze aflevering helpen we je stap voor stap verder als je zakelijke relatie te maken krijgt met een medewerker die niet naar wens functioneert. Onze advocaat arbeidsrecht, Pascal Besselink, gaat in gesprek met Mireille Detrixhe over de juiste aanpak en strategieën om deze situatie professioneel en effectief aan te pakken.

Winterse gladheid: Wat te doen als iemand tegen jouw bestelbus rijdt? Ontdek het nu!
17 dec 20248 min leestijd

Winterse gladheid: Wat te doen als iemand tegen jouw bestelbus rijdt? Ontdek het nu!

Een scenario waar veel zakelijke relaties met een bedrijfswagen vroeg of laat mee te maken kan krijgen en jij dus ook als adviseur: een aanrijding. Wat doe je als iemand tegen een bestelbusje of zakelijke auto botst? Onze expert verkeersrecht, Rembrandt Groenewegen, deelt zijn kennis en geeft praktische stappen om direct na een ongeval de juiste keuzes te maken.

Wat is loonregres en hoe werkt het? Bespaar duizenden euro’s.
19 nov 20248 min leestijd

Wat is loonregres en hoe werkt het? Bespaar duizenden euro’s.

Draait jouw zakelijke relatie op voor de kosten na een ongeval van een arbeidsongeschikte werknemer? Ontdek hoe jij als adviseur kan helpen om duizenden euro’s voor jouw relatie te besparen! In deze aflevering van de Durf Meer met DAS College Tour legt letselschadejurist Sanne Boer precies uit wat loonregres inhoudt, wanneer je er gebruik van kunt maken, en welke kosten je kunt vorderen. Zo kan jij jouw zakelijke relatie helpen om flinke financiële voordelen te behalen.

1 van 3