Rechtsbijstandverzekering opzeggen? Of aanpassen aan jouw situatie?

We willen jou graag nog langer van dienst zijn!

We willen jou zo goed mogelijk helpen. Daarom geven we jou graag nog een paar dingen mee, voordat je echt de knoop doorhakt.

Waarom een rechtsbijstandverzekering van DAS?

  • Je kunt altijd contact met ons opnemen met vragen en voor juridisch advies, ook vóórdat er sprake is van een conflict;
  • Met de rechtsbijstandverzekering van DAS loop je niet tegen onverwacht hoge kosten aan.
  • 82% van onze klanten is zó tevreden dat ze DAS aanbevelen.

Je rechtsbijstandverzekering aanpassen

Jouw situatie kan veranderen. Misschien ga je met pensioen, ga je samenwonen of zit je een periode zonder werk. Bespreek met jouw verzekeringsadviseur of jouw verzekering kan worden aangepast.

Wat zijn de gevolgen als je de verzekering opzegt?

Als je de rechtsbijstandverzekering opzegt, ontvang je altijd een bericht over de einddatum van jouw verzekering. Na beëindiging ontvang je geen juridische hulp meer als je een nieuw verzoek indient.

Wil je wél verzekerd blijven voor juridische hulp? Zet dan jouw verzekering bij DAS voort of sluit ergens anders een nieuwe rechtsbijstandverzekering af. Sluit je ergens anders een nieuwe rechtsbijstandverzekering af? Let er dan wel op dat de ingangsdatum van de nieuwe verzekering aansluit op de datum waarop jouw verzekering bij DAS is beëindigd.

Overlijden doorgeven

Is een dierbare van jou overleden? We wensen jou veel sterkte met dit verlies. Wil je de rechtsbijstandverzekering beëindigen of aanpassen? Je kunt het beste contact opnemen met zijn of haar verzekeringsadviseur. Mogelijk zijn er ook andere verzekeringen. Uiteraard kun je het ook aan ons doorgeven.

Wil je tóch opzeggen?


Online

Direct een bevestiging per e-mail

Wij verwerken jouw opzegging binnen zes werkdagen.


Via de post

Opzeggen per post. Stuur ons een brief.

Je kunt de brief richten aan: DAS, tav Afdeling Acceptatie, Postbus 23000, 1100 DM Amsterdam | Vermeld in de brief de volgende gegevens: naam,adres,telefoonnummer, emailadres, polisnummer en rekeningnummer (ivm terugbetaling te veel betaalde premie) en de reden van opzegging.


Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.