Klanttevredenheid

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. In onze dienstverlening streven we ernaar de verwachtingen te overtreffen, zodat klanten enthousiast zijn en hun ervaringen doorvertellen. Daarom willen we graag weten wat je van ons vindt.

We staan open voor al je feedback, vragen hier actief naar en gebruiken dit bij het verbeteren van onze producten en diensten. Daarmee kunnen we nog beter aan jouw wensen, behoeften en verwachtingen voldoen.

Wat je van ons kunt verwachten hebben we samengevat in de 5 klantbeloften van DAS.

Gouden Oor Erkenning

DAS heeft als eerste rechtsbijstandverzekeraar de Gouden Oor Erkenning (niveau 1) behaald. Deze erkenning laat zien dat wij klantenfeedback serieus nemen en dit gebruiken om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren.

GoudenOor.png

DAS als beste verzekeraar

DAS is in 2019 door de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) uitgeroepen tot de beste verzekeraar op het thema klacht- en feedbackmanagement. Dit laat zien dat wij klachten en andere klantfeedback serieus nemen en daarvan willen leren.

beste_verzekeraar.png

Hoe tevreden zijn onze klanten?

Wij zijn blij met de complimenten die wij van onze klanten ontvangen. Op Blij met DAS lees je er meer over. Ook krijgen we veel reviews van klanten over onze dienstverlening. Deze klantreviews vind je bij de Feedback Company. Wij meten doorlopend hoe klanten onze dienstverlening waarderen. Daardoor kunnen wij snel bijsturen als dat nodig is. De klanttevredenheidsonderzoeken laten wij uitvoeren door een onafhankelijk en gespecialiseerd onderzoeksbureau (MWM2). Hiermee waarborgen wij dat de resultaten representatief en betrouwbaar zijn. Hieronder zie je hoe tevreden klanten over onze dienstverlening zijn.

Tevredenheid over

Rapportcijfer 2024 1e helft

Telefonisch juridisch advies / probleemoplossing 1e lijn

8,1

Zaakbehandeling door een jurist / advocaat van DAS in de 2e lijn

8,4

Zaakbehandeling door een jurist / advocaat van buiten DAS

7,8

Hoe kun je ons feedback geven?

Heb je een compliment, een verbetersuggestie of wil je reageren op onze klantbeloften? Ga dan naar Blij met DAS. Ben je ontevreden over DAS? Dan kun je een klacht indienen. Bekijk de klachtenregeling van DAS.

Als je ons wilt helpen om onze producten en diensten te verbeteren, dan kun je lid worden van het klantpanel van DAS.

Wat doen wij met jouw feedback?

Wij zijn blij met jouw feedback en staan open voor je suggesties. Daarmee kunnen wij onze producten en diensten steeds verder verbeteren. Het afgelopen jaar hebben wij mede dankzij jouw feedback verschillende verbeteringen in onze producten en diensten doorgevoerd.

Verbeteringen producten en diensten

Bekijk wat we in 2022 hebben verbeterd.

Onze 5 klantbeloften

Bekijk de klantbeloften van DAS

Kwaliteit dienstverlening

Welke kwaliteit kun je verwachten?

Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.