Kwaliteit & klant­tevreden­heid bij DAS

    Kwaliteit en klanttevredenheid zijn belangrijke uitgangspunten voor onze dienstverlening. We leveren producten en diensten die goed aansluiten bij jouw behoeften en verwachtingen. Jij bent als klant het vertrekpunt in alles wat we doen.

    Kwaliteit dienstverlening

    Kwaliteit en klanttevredenheid zijn belangrijke uitgangspunten voor onze dienstverlening. We leveren producten en diensten die goed aansluiten bij jouw behoeften en verwachtingen. Jij bent als klant het vertrekpunt in alles wat we doen.

    Klanttevredenheid

    Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. In onze dienstverlening streven we ernaar de verwachtingen te overtreffen, zodat klanten enthousiast zijn en hun ervaringen doorvertellen. Daarom willen we graag weten wat je van ons vindt.

    Klantbeloften

    Als je een juridische vraag of probleem hebt, staan wij voor je klaar. Wij helpen snel, deskundig en leggen duidelijk uit wat je van ons kunt verwachten.

    Gedragscode

    Voor de juridisch specialist van DAS staat jouw belang voorop. De behandeling van jouw zaak is dan ook gericht op het behalen van een zo goed mogelijk resultaat voor jou.

    Ethisch kader

    Een ontwikkeling die een grote invloed heeft op ons dagelijks leven is kunstmatige intelligentie, ook bekend als artificial intelligence of AI). AI zit bijvoorbeeld als digitale assistent in ons mobieltje, helpt ons bij het maken van keuzes voor muziek en films, maar ook bij het stellen van een medische diagnose. De mogelijkheden van AI zijn eindeloos.

    Klachtenregeling

    Uiteraard willen wij dat je tevreden bent over onze producten en diensten en over wat wij voor je doen. Ben je niet tevreden over DAS? Dan kun je een klacht bij ons indienen. Onder een klacht verstaan wij elke blijk van onvrede over onze producten of diensten. Wij luisteren naar jou en zoeken graag samen met jou naar een passende oplossing.

    Verzekeren via adviseur of volmacht

    DAS werkt samen met onafhankelijke adviseurs. Wij bieden onze producten aan via professionele adviseurs, die jou een persoonlijk advies geven.

    Fraudebeleid

    DAS voert een actief fraudebeleid. Bekijk wat we doen bij (mogelijke) fraude met verzekeringen en hoe we dit proberen te voorkomen.

    Beleggingsbeleid

    Hoe beleggen we ons vermogen en dat van onze klanten? Daarin hebben we een belangrijke maatschappelijke verantwoordelijkheid. DAS toetst beleggingen aan criteria op het gebied van milieu, maatschappij en goed bestuur.

    Wet kwaliteit incasso­dienst­verlening (Wki)

    DAS houdt zich aan de Wet kwaliteit incassodiensterlening (Wki), die van kracht is vanaf 1 april 2024. Deze wet geldt voor alle dienstverleners die aan buitengerechtelijke incasso doen, zoals incassobureaus, deurwaarders en rechtskundig adviseurs.