Klantervaringen
Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. In onze dienstverlening streven we ernaar de verwachtingen te overtreffen, zodat klanten enthousiast zijn en hun ervaringen doorvertellen. Daarom willen we graag weten wat u van ons vindt.
Hoe kunt u ons feedback geven?
Heeft u een compliment, een verbetersuggestie of wilt u reageren op onze klantbeloften? Ga dan naar Blij met DAS. Bent u ontevreden over DAS? Dan kunt u een klacht indienen. Bekijk de klachtenregeling van DAS. Als u ons wilt helpen om onze producten en diensten te verbeteren, dan kunt u lid worden van het klantpanel van DAS.
Wat doen wij met uw feedback?
Wij zijn blij met uw feedback en staan open voor uw suggesties. Hiermee kunnen wij onze producten en diensten steeds verder verbeteren. Het afgelopen jaar hebben wij mede dankzij uw feedback verschillende verbeteringen in onze producten en diensten doorgevoerd.
DAS Rechtsbijstand
Bij DAS helpen we onze klanten om problemen te voorkomen of op te lossen. Met juridische bijstand. Verzekerd of niet verzekerd. Voor consumenten én ondernemers.
DAS On Demand is ideaal als je zoekt naar een slimme, pragmatische oplossing. Onze ervaren juristen staan voor je klaar, voor een vast bedrag per oplossing. Zo boek je snel een resultaat, houd je grip op je uitgaven en voorkom je verrassingen
DAS Documenten Self Service
Maak binnen 5 minuten uw juridische document. Voor een vaste lage prijs.
Heeft deze informatie je geholpen?
We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.