blog

DAS als beste beoordeeld op aanpak van vragen, klachten en kritiek van klanten

2 min leestijd24 okt 2019

DAS is als beste beoordeeld voor de manier waarop de juridisch dienstverlener omgaat met vragen, kritiek en klachten van klanten. Dit blijkt uit het onderzoek dat de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) heeft gehouden onder 32 verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) hebben.

Woordvoering

Bekijk meer

Klant is koning

Samenwerking met de klant en een hoge klanttevredenheid zijn voor DAS topprioriteiten. Doel van DAS is om klanten te helpen op een manier die het beste aansluit bij hun wensen en behoeften. Dat betekent ook openstaan voor klantfeedback en klachten. De feedback, in welke vorm dan ook, helpt DAS verder te komen en de dienstverlening op een hoog peil te houden.

Trots op de erkenning voor medewerkers DAS

Hanneke Jukema, CEO van DAS: “Wanneer je zoals DAS juridische hulp toegankelijk wilt maken en houden voor iedereen, betekent dat ook dat je jezelf open moet stellen als klanten zich kritisch opstellen of een klacht hebben. Zodat wij onze klanten kunnen blijven helpen op een manier die aansluit bij hun wensen en behoeften. Ik ben trots dat op het behaalde resultaat. De hoogste score behalen is een erkenning voor de manier waarop onze medewerkers zich iedere dag hiervoor inzetten.”

Woordvoering

Woordvoering van DAS is een verzamelaccount voor een aantal collega's van DAS die communicatie verzorgen uit naam van DAS.

Meer artikelen van Woordvoering

Ook interessant voor je

Aanrijding mondt steeds vaker uit in ruzie
27 jan 20253 min leestijd

Aanrijding mondt steeds vaker uit in ruzie

Juridisch dienstverlener DAS ziet een stijging in het aantal aanrijdingen zonder letsel waarbij discussie ontstaat over de schuldvraag. In 2024 werden bijna 7500 aanrijdingszaken gemeld waarin onenigheid bestond over wie verantwoordelijk was voor het incident. Dit is een toename van vijf procent ten opzichte van 2023.

Vuurwerkschade blijft hele jaar door zorgwekkend
27 jan 20253 min leestijd

Vuurwerkschade blijft hele jaar door zorgwekkend

Vuurwerkschade vindt het hele jaar door plaats. Wat moet je doen als je schade hebt geleden door vuurwerk? Wij leggen het uit.

Hoe een blowtje je de kop kost: 9 spraakmakende arbeidsrechtzaken in 2024
06 jan 20254 min leestijd

Hoe een blowtje je de kop kost: 9 spraakmakende arbeidsrechtzaken in 2024

9 spraakmakende arbeidsrechtuitspraken in 2024 op een rij.

Item 1 - 3 uit 3