Je dossier volgen

Via inloggen.das.nl kun je online, in een beveiligde omgeving, je dossier(s) volgen. Hiermee ben je eenvoudig en snel op de hoogte van de status van je dossier, op elk moment van de dag, waar en wanneer je maar wilt. Je ziet in mijndossier onder andere de documenten en brieven die bij jouw dossier(s) horen.

Wat staat erin je online dossier(s)?

Via mijn.das.nl heb je toegang tot je dossier(s). Je kunt hierin het volgende zien:

  • de gevoerde correspondentie;
  • documenten die bij je dossier(s) horen;
  • gemaakte afspraken;
  • informatie over hoe DAS je schade behandelt

Daarnaast kun je via mijndossier ook contact zoeken met je behandelaar, je gegevens wijzigen en documenten uploaden.

Heb je meerdere dossiers dan zie je deze allemaal terug in je mijndossier-omgeving.

Inzage door tussenpersoon

Heb je je rechtsbijstandverzekering via een tussenpersoon gesloten en wil je hem/haar toegang geven tot één of meerdere dossier(s)? Dan kun je dit regelen door in te loggen in je mijndossier omgeving via mijn.das.nl. Je kunt je tussenpersoon toegang geven tot je dossier(s). Je tussenpersoon ziet dan hetzelfde als je in deze omgeving. Dit kun je per dossier regelen.

MijnPolis bij DAS

Je hebt een DAS Rechtsbijstandverzekering direct bij DAS of via een tussenpersoon afgesloten? In dat geval heb je ook toegang tot een MijnPolis onderdeel. Hier kun je je polisgegevens inzien en mutaties doorgeven. Ook kun je via MijnPolis de jaarlijkse opgave van je bedrijfsgegevens regelen

Je kunt inloggen met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Bij vragen of hulp bij het inloggen kun je bellen met de afdeling Acceptatie 020 6517 517.


Bekijk uw dossier

Veelgestelde vragen

Hoe log ik in, nadat ik mijn zaak heb gemeld?

Op het moment dat een juridisch adviseur met de inhoudeljke behandeling van jouw dossier start, krijgt je toegang tot MijnDAS. Je ontvangt een e-mail met een activatielink voor je MijnDAS-account. Als gebruikersnaam gebruik je je e-mailadres waarmee je de zaak hebt aangemeld. Het wachtwoord kun je vervolgens zelf instellen.

Ik heb geen e-mail met activeringslink ontvangen.

Mogelijk is de e-mail in de spambox of de map ongewenste e-mails terecht gekomen. Log nogmaals in met de gebruikersnaam en wachtwoord uit de brief. Je kunt de gegevens bij ‘Ik wil een nieuw account’ opnieuw invullen en versturen.

Ik kan niet inloggen.

Problemen met inloggen in Mijn DAS en/of vragen over je gebruikersnaam/wachtwoord? Bel dan met de Klantenservice, op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:30 uur, op telefoonnummer 020 6517517.

Kan ik mijn dossier inzien na uitbesteding aan een externe advocaat?

Indien de zaak wordt uitbesteed aan een externe advocaat kun je nog wel de algemene informatie (onder het tabblad Algemeen) zien. Inhoudelijke inzage is daarna niet meer mogelijk.

Waarom kan ik mijn dossier niet meer zien op mijn.das.nl?

Een maand na afleg van het dossier, wordt het account opgeheven. Je krijgt hier per e-mail bericht van.

Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.