Jouw Mijn DAS account
Wij maken voor jou een Mijn DAS-account aan na het aanmelden van je vraag of zaak. We sturen dan de gegevens naar je op. Mocht je toch geen Mijn DAS-account hebben ontvangen, dan kun je deze alsnog zelf aanvragen. Ook geven we hier antwoorden op de meestgestelde vragen over je Mijn DAS-account.

Hoe vraag ik een Mijn DAS-account aan?
Verzekerd via een verzekeraar
Ben je bij DAS verzekert via een andere verzekeraar, zoals Nationale Nederlanden of ASR? Vraag je account tijdens kantooruren aan bij onze klantenservice. De snelste manier is via de live chat op deze pagina.
Verzekerd bij DAS
Als je via een volmacht, adviseur of direct bij DAS verzekerd bent, is DAS in het bezit van je polis. Je kunt in Mijn DAS dan ook de gegevens over je polis inzien en wijzigen. Als je wilt weten of DAS je polis beheert, kun je kijken naar je polisnummer. DAS-polissen zijn herkenbaar aan eenĀ 6-cijferig polisnummer.
Veelgestelde vragen
Bij het aanmaken van jouw account door DAS ontvang je een e-mail met een activatielink. Deze activatielink is 7 dagen geldig. Kun je die e-mail niet meer terugvinden (ook niet in de spambox of map ongewenste e-mail) of is de link verlopen? Neem dan tijdens kantooruren contact op met Klantenservice via live chat op deze pagina om een nieuwe activatielink te ontvangen.
Heeft deze informatie je geholpen?
We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.