Mijn DAS: Volg jouw zaak online

In Mijn DAS volg je online jouw zaak. Op elk moment van de dag, waar en wanneer je maar wil. Je ziet er de documenten die bij jouw dossier horen. Nieuwe documenten voeg je direct toe. Zo heb je alles bij elkaar staan. Gaat een juridisch specialist voor jou aan het werk en wil je die spreken? Dan maak je in Mijn DAS eenvoudig een belafspraak.

Je krijgt toegang tot Mijn DAS zodra jouw juridisch specialist start met de behandeling van je zaak.

Alles bij elkaar in jouw dossier op Mijn DAS?

In jouw dossier vind je de volgende informatie:

  • documenten die bij jouw dossier horen;
  • gemaakte afspraken;
  • informatie over hoe wij voor jou aan het werk gaan.

Maak een belafspraak

Heb je nieuwe informatie voor jouw juridisch specialist? Heb je een brief gekregen? Of wil je de voortgang bespreken? Dan maak je eenvoudig een belafspraak in Mijn DAS. Je kiest zelf een dag en tijdstip. Jouw juridisch specialist belt je op het afgesproken tijdstip.

Documenten toevoegen of gegevens wijzigen

In Mijn DAS voeg je zelf eenvoudig nieuwe documenten toe. En je kan ook jouw gegevens wijzigen. Zo is jouw dossier altijd compleet en actueel. Dat is prettig voor jou en voor jouw juridisch specialist.

Mag jouw verzekeringsadviseur meekijken?

Wil je dat jouw verzekeringsadviseur jouw dossier online kan volgen? In Mijn DAS kan jij je adviseur toegang geven tot jouw dossier. Zonder jouw toestemming krijgt niemand anders de gegevens uit jouw dossier.

Gegevens van jouw verzekering bij de hand

Heb je de rechtsbijstandverzekering van DAS direct bij DAS of via een verzekeringsadviseur afgesloten? Dan kun je in Mijn DAS het polisblad en de polisvoorwaarden bekijken. En je kunt jouw gegevens direct wijzigen. Heb je nog geen Mijn DAS-account voor jouw DAS-rechtsbijstandverzekering. Vraag deze dan alsnog aan.

Inloggen in Mijn DAS

Login op Mijn DAS via Mijn.das.nl. Je gebruikt het e-mailadres dat bij ons bekend is.


Log in op Mijn DAS

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een account aanmaken?

Je kan zelf geen account aanmaken. DAS maakt voor jou een Mijn DAS-account aan en informeert je hierover als je een dossier of een DAS-verzekering hebt.
Is dat het geval en heb je toch geen account? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik wil mijn account activeren. Hoe doe ik dat?

Bij het aanmaken van jouw account door DAS ontvang je een e-mail met een activatielink. Deze activatielink is 7 dagen geldig. Kun je die e-mail niet meer terugvinden (ook niet in de spambox of map ongewenste e-mail) of is de link verlopen? Neem dan contact op met Klantenservice om een nieuwe activatielink te ontvangen.

Ik heb geen e-mail met activeringslink ontvangen.

Mogelijk is de e-mail in de spambox of map ongewenste e-mail terecht gekomen. Ook daar niet gevonden? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Je gebruikersnaam is hetzelfde als je e-mailadres. Lukt het hiermee niet? Neem contact op met onze Klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Weet je je wachtwoord niet meer? Klik op de inlogpagina op 'Wachtwoord herstellen'. Je ontvangt een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe log ik in, nadat ik mijn zaak heb gemeld?

Zodra jouw juridisch specialist je zaak in behandeling neemt, ontvangt je een e-mail met toegang tot Mijn DAS. Gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je de zaak hebt gemeld. Het wachtwoord kies je zelf.

Ik kan niet inloggen.

Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je jouw wachtwoord gewijzigd en lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Kan ik mijn dossier inzien na uitbesteding aan een externe advocaat?

Wordt de zaak uitbesteed aan een externe advocaat? Dan zie je wel de algemene informatie onder het tabblad Algemeen. Andere documenten en informatie over de behandeling van je zaak staan niet meer in Mijn DAS. 

Waarom kan ik mijn dossier niet meer zien op mijn.das.nl?

Zodra jouw zaak is afgerond, sluiten we je dossier. In Mijn DAS blijft je dossier nog een maand staan. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze Klantenservice. 


Staat jouw vraag er niet bij of kom je er met de tips van hierboven niet uit? Bel dan gerust onze Klantenservice, op 020 651 7517. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:30 uur.

Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.