Voorbeeldbrief ontevreden over pakketreis
Heb je klachten over je accommodatie tijdens jouw pakketreis? Met deze voorbeeldbrief dien je een klacht in bij de reisorganisatie.
Zo ga je aan de slag
- Meld ter plekke je klacht bij de reisleiding in jouw accommodatie. Is er niemand aanwezig? Bel dan de reisorganisatie in Nederland.
- Zorg dat jouw klacht schriftelijk wordt vastgelegd.
- Zijn de klachten niet opgelost tijdens de vakantie? Stuur dan een aangetekende brief waarin je klaagt over de pakketreis.
- Reageert de reisorganisatie niet of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact met ons op.
Belangrijk
- Dit is een voorbeeldbrief van DAS. Je kunt deze brief aanpassen naar jouw situatie.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw brief.
- Verstuur de brief aangetekend én per gewone post / e-mail. Bewaar een kopie voor jezelf.
Download voorbeeldbrief (gratis)
Heeft deze informatie je geholpen?
We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.