advocaat

Sanne Depmann

Geregistreerd rechtsgebied

Algemene Praktijk

Expertise

Aankopen

Reizen en verkeer

Wonen

Specialiteiten

Contractenrecht

Onderwijsrecht

profile
Illustratie voor over mij

Over mij

Ik heb ruime (proces)ervaring op het gebied van contractenrecht en onderwijsrecht.

Wat mij typeert, is mijn 'hands on'-mentaliteit. Ik ben doelgericht en praktisch, maar ga een juridische discussie zeker niet uit de weg,

Illustratie voor zo zet ik me in voor jou

Zo zet ik me in voor jou

Voor mij is het belangrijk dat mijn klanten begrijpen waar ik voor hen mee bezig ben. Geen ingewikkelde juridische taal, maar heldere communicatie. En, afspraak is afspraak.

Artikelen van Sanne Depmann

Dit moet je weten als klant van het failliete Stella
14 nov 20242 min leestijd

Dit moet je weten als klant van het failliete Stella

Hoe zit het als je een fiets hebt besteld en betaald en de leverancier is failliet verklaard? Wat moet je dan doen? Wij leggen het uit in ons blog.

Plagiaat met AI door studenten: wat zijn de gevolgen?
12 sep 20243 min leestijd

Plagiaat met AI door studenten: wat zijn de gevolgen?

In het huidige digitale tijdperk speelt Artificiële Intelligentie (AI) een steeds grotere rol in ons dagelijks leven, inclusief het onderwijs. Hoge scholen en universiteiten hebben echter verschillende benaderingen als het gaat om het gebruik van AI door studenten. Landelijke richtlijnen kunnen helpen om duidelijkheid te scheppen en een eerlijk speelveld te creëren voor alle studenten.

Wat moet je doen als je slachtoffer bent van online fraude?
28 nov 20233 min leestijd

Wat moet je doen als je slachtoffer bent van online fraude?

Slachtoffer van online fraude? Dit zijn de stappen die je kunt zetten om je geld proberen terug te krijgen en anderen te waarschuwen.


 Faillissement VanMoof: wat kun je als klant doen?
19 aug 20233 min leestijd

Faillissement VanMoof: wat kun je als klant doen?

Fietsenfabrikant VanMoof is failliet verklaard. Wat betekent dit voor jou als je nog een fiets in bestelling hebt of in reparatie? Wij geven antwoord in ons blog.


 Surseance van betaling VanMoof: wat kun je als klant doen?
13 aug 20233 min leestijd

Surseance van betaling VanMoof: wat kun je als klant doen?

Fietsenfabrikant VanMoof heeft uitstel van betaling aangevraagd en gekregen. Wat kun je doen als je een bestelling hebt lopen of je fiets in reparatie staat? Wij schetsen het in ons blog.


 Nieuw energiecontract afsluiten? Let op de nieuwe regels voor opzegvergoedingen per 1 juni
30 jun 20233 min leestijd

Nieuw energiecontract afsluiten? Let op de nieuwe regels voor opzegvergoedingen per 1 juni

Op 1 juni 2023 gelden er nieuwe regels voor opzegvergoedingen voor energiecontracten. Deze regels hebben betrekking op de vergoeding die consumenten moeten betalen als ze voortijdig een vast energiecontract willen beëindigen. Wat verandert er?